torsdag 18 december 2008

Aaaaaaaaaarrrrgh!!!

Ja precis! Just nu känns det ganska hopplöst igen! Men det enbart för att jag öetar efter något här hemma och jag hittar det inte!! Jag blir galen!

Känns som frasen:
It´s like 10 000 spoons when all you need is a knife!!

Från Alanis Morrisettes låt ni vet...
Jag hittar allt möjligt men inte det jag letar efter!

Men låtfrasen är inte vettig egentligen... Jag menar.. Det är inte ens ironi det är korkat!

Men men... Nu kom posten! Ska se om jag fått några julkort... Nope inga julkort idag...

Har fått ett julkort, Nikko har fått ett! Och man skickade iväg 10! Man skickade till alla man fick ifrån förra året... Folket kanske blev så chockade av att det ramlade in kort från mig att dom svimmade och inte klarade av att skicka några iår! *skrattar*

Jag har en ful ovana att inte skicka några julkort... Jag brukar glömma bort sådant.

Men men... Nu är det snart dags att häma Nikko från skolan. Dom har avlutning idag. Och avslutar terminen med leksakensdag. Hoppas dom har haft kul!

Skriver nog mera senare!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar