måndag 8 december 2008

Trött och hungrig!

Ja ytterligare en dag har gått. Och vad har man gjort idag då?

Inte mycket om jag ska vara ärlig.

Har varit och handlat idag. Gick ner till rimi med Jenny och Tompa
. Handlade ingredienser till att knåda ihop en egen pepparkaksdeg, och slänga ihop en snickerskaka. Ja jag va gotesugen okej!! Kan man få vara det eller?

Så imorgon ska jag slänga ihop en deg, som sen ska vila tills på onsdag.

Sen ska man baka pepparkakor som kommer att räcka längre än en kvart. Dom jag gjorde sist tog ju slut över en kopp kaffe.

Dagen i övrigt har inte varit direkt händelserik, men det har jag ju redan berättat.

Igår kväll fick jag låna en bok av Anniz Snälla pappa, nej! Så nu ska vi se om jag vågar läsa den. Den ska tydligen vara väldigt detaljerad. Men jag lovar berätta här om det är så att jag läser den... Eller börja läsa och sen inte törs läsa klart!

Nä nu ska jag kolla klart på Cityakuten...

//Take care!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar