torsdag 11 december 2008

EFTERLYSNING!!! // Ont i foten!

~~ Jag tänker börja med att efterlysa såna där aluminiumbehållare till värmeljus! Det är nämligen så att Nikkos klass deltar i en tävling där man ska samla in så många som möjligt och lämna till återvinningen... Så eldar du mycket värmeljus kan du ju spara behållarna och ge dom till mig! ~~
**********************************
Ja inatt när jag skulle upp och dricka lite vatten slog jag i min fot i något så hårt att jag seriöst såg stjärnor, mådde illa av smärtan gjorde man också... Trodde ett tag att jag skulle bli tvungen att åka till akuten och hälsa på en läkare...

Jag kunde inte röra på foten, för det gjorde ont. Kunde inte ens vicka på tårna. Än mindre stödja på foten. Men efter att man hittat en skön liggställning kunde man efter många om och men somna. Och idag när jag vaknade va första tanken "Gud vad skönt det gör inte ont längre...!"

Men ack så fel jag hade. Känner nu att det dunkar och värker i fossingen. Får se hur det går att följa med Nikko till skolan. Vet inte ens hur jag ska ha foten nu för att det ska göra så lite ont som möjligt!

Och på tal om Nikko...

Igår hade han tjejbesök här hemma. Sandra följde med hem efterskolan. Dom lekte en stund, och sen satte vi igång att baka pepparkakor. Mjölet for och kreativiteten flödade. Sen gjorde vi lite glasyr och kladdade på kakorna. Sandra fick ta med sig sina kakor hem. Jag hoppas att hon hade kul iaf. Jag hoppas hon hade det för hon skrattade massor och kallade mig!!!? för knasig! Har ni hört så dumt?

Jag är väl inte knasig?

Idag däremot är Nikko inte lika glad... *suckar*

Han är tvärilsken just nu över att han kommer få bekymmer med byxorna när han ska sätta på sig overallen senare...

Så jag ska väl gå och bråka vidare med honom ihopp om att komma itid till skolan idag... Jag menar... Det kommer ju ta ett tag att gå dit med min onda fossing!!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar