fredag 26 december 2008

Julaftonens vara och icke vara...

Haha... Bra rubrik va? Låter som att detta skulle kunna bli ett ganska djupt och seriöst inlägg, men nej där går ni bet!

Ska bara uppdatera er om hur min jul varit... Bilder finns att beskåda på BDB (länk till höger).

Julen flöt på bra, god mat och trevligt sällskap. Det va bara jag, sambon, sonen och svärmor... Svägerska och hennes karl kunde inte komma... Så dom skulle kommit igår, men dom kunde inte det heller då dom hade feber. Ganska förståeligt, då dom legat i vinterkräksjukan innan...

Men vad fick man i julklapp då? Jo.
  • Örhängen (delfiner som lyser i mörkret)
  • Törnrosa DVD
  • Tingeling DVD + bok
  • Aristocats DVD + bok
  • Underdog DVD
  • Askungen 3 DVD
  • En fönsterlampa gjord av saltkristall
  • Värmeljushållare gjord av saltkristall
  • Prylar så jag kan göra fransk manikyr
  • En badrumsklocka

Bara vettiga saker som man har användning för. Sånt tycker jag om. Men å andra sidan saknade jag något man kunde pyssla med medans skrutt leker med sina julklappar...

Vad han fick? MASSOR!! Bilder finns på hans BDB... Länk kommer till höger...

Fick sms nyss från en människa jag saknat! Hon ville att jag skulle komma förbi en sväng. Hon va hos en annan kompis och hälsade på... Men jag har inte tid, ska bli av med Nikko...

Nu ska jag pyssla lite... Ser ut som sju svåra år här...

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar