lördag 27 december 2008

Schappy!!

Japp jag är i skrivande stund relativt nöjd med mig själv... *skrattar*

Ja eller alltså... Ska förklara...

Skrev ju tidigare idag att jag vill ha sällskap under min fläkt eller någon annans fläkt... Och som genom ett magiskt ögonblick så dök det upp en blinkande ruta på msn från Anniz som muttrade över att hon bara hade sur mjölk hemma och va kaffe sugen, så jag sa att jag har kaffe och färsk mjölk... Svvvosh så va hon här... Inte länge för hon skulle jobba, men den stund hon va här hann jag få i mig en dos av onödig info och skitsnack samt lite skratt... *myyyyyyyyyys*

Så därmed är jag relativt nöjd med mig själv... Samt att jag tvättat..... *jäääääääääääääävlar....*
Jaja med det sista menar jag att jag har glömt bort att hänga upp min nytvättade tvätt... Men jag bloggar klart först så ska jag hänga tvätt senare.
Städat och diskat har jag också gjort... Visst är jag duktig? *klappar mig själv på axeln*

Jaaaaa mera då? Vet inte. Sambons pappa va förbi tidigare med julpeng till sambon och en chokladask... Med äcklig choklad ska tilläggas!

Nä nu hänga tvätt... Men eftersom jag är smått beroende av detta så kommer jag nog tillbaka!

//take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar