torsdag 4 december 2008

Snö snö massor av snö!!

Ja så här ser det ut utanför mina fönster just nu... Anser att jag lyckades få ganska bra bilder på snöfallet med tanke på att jag är amatörfotograf utan systemkamera....

Amatör ja just det... Det är man väl på en massa andra vis också.. Känns som att man till exempel aldrig kommer att bli en proffs förälder... Eller världens proffsiga vän!
Jag vet att jag är en ängel... Enligt en viss granne man har... Hon har kallat mig för det ett flertal gånger, så antingen betyder det att jag är jättebra vän eller så är jag helt sonika död men inte fattat det än... *skrattar*

På tal om död... Vill ni köpa en julklapp åt mig trots att jag avsagt mig allt vad julklappar heter så kan nu köpa denna bok åt mig: Hoppsan, jag är död!

Anniz har pratat om den så mycket att jag börjar känna ett stark behov av att läsa den...
Janne pratade förrut om en bok som hette: Snälla pappa, nej! Så den är också ett alternativ till litteratur åt mig...

Dom finns säkert på bibblan men jag är inte så pigg på att springa där... Och sen har alla böcker jag vill låna en tendens att vara utlånade när jag känner för att läsa... Så jag vill ha boken i hyllan så att jag kan plocka fram den när jag känner för det.

Jaha annars då... Vad har hänt sen man skrev sist?
(För dig som inte märkte det så gjorde jag nu ett ämnesbyte...)

Har fortfarande ont i öronen... Som fan...
Sovit taskigt... Varför? Vet ej... Eller det vet jag ju... Och det är för att man stressar och oroar sig för diverse saker! Bla. ekonomin... Inte världsekonomin utan min egen...
Har inte hört något från Evve... Hon brukar inte smsa så ofta när hon får för sig att hennes mamma är viktigare än mig...
Det finns massor jag grubblar på... Vill du veta mer?

Okej...

Tuttar... Ja jag funderar på tuttar... Man säger att storleken på boobsen inte spelar roll... Men det gör det! Den som säger något annat LJUGER!! Jag menar... Se det så här då...

Du har minimala tuttar... Din pojkvän är nöjd för han tycker om dig för den du är... *sääääkert* Jaja....
Du vill köpa lite sexiga underkläder för att överasska lite... Du går till affären och inser att allt du anser är sexigt inte finns i din storlek utan den minsta storleken som finns är 2 storlekar för stor! Hur kul tror du att det är då?? Vi med små tuttar ska inte klä oss sexigt... Vi ska klä oss fjantigt... För på alla underkläder i rätt storlek hittar man Hello Kitty, Snobben, Mimmi Pigg osv... Bara för att man är liten i storlek innebär inte att man går i 5:an och precis har upptäckt att man har tuttar! *crap vad upprörd jag blir!!!*
Evve!! Backup pliz! Eller nä... Du har ju tuttar... *haha*
Förlåt nu gick visst min BH-aggression ut över dig också... Inte konstigt att du stannar i Norrland... *skrattar*

Fast å andra sidan va jag väl en ond hemsk och hjärtlös granne??? MOAHAHAHAHAHAHA!!!

ÄMNESBYTE:

Nikolaj är just nu i skolan... Skööönt! Ska försöka att städa lite här hemma igen... Städade igår men det syns inte!
Ska försöka att ta mig till Llidl också för dom har något där jag vill ha med säljstart idag. Men det känns som att jag inte vill gå i detta väder!

Nä nu ska jag röka och sätta på lite kaffe... Med lite otur hörs vi senare!!

//Take care!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar