fredag 26 december 2008

Annandag jul...

Idag kom tomten förbi med ett par paket till oss...

I dessa kunde man hitta:
  • Ett halsband
  • hudvårdsprylar
  • En penna med disneymotiv.
  • Ett par strumpor med bling-bling

Så nu borde julklapparna vara slut. Tror inte att tomten har några flera eftersläntrare till mig. Fast det är ju kul att få paket, men som sagt jag får väl antagligen vänta tills jag fyller år. Då får jag nog några presenter iaf, hoppas jag...

Nikko har ett par paket som ligger under granen och väntar på att han ska komma hem igen.

Farmor/svärmor håller på att stressa ihjäl sig över sin kommande flytt. Ska ta och slänga på lite kaffe och bjuda upp henne så hon får tänka på något annat en stund.

Sambon ligger brevid mig i soffan och kollar på Cast Away, han missade den på TV:n så han plockade fram den ur filmhyllan och satte på den. Bra film, men jag är inte intresserad idag. Känner att det finns annat att pyssla med, ska bara komma på något som inte är tråkigt... *hahaha*

Nikko ja... Han är hos sin pappa och får en massa julklappar. Hoppas att han får något kul att leka med. Har ni kikat in på hans BDB än och kollat?

Jag då... Vad pysslar jag med idag? Jag har städat lite i vardagsrummet, fått undan en massa skräp och fått undan julklapparna som låg precis överallt. Sambon dammsög (det du Evve-Pevve... Kan du få din att dammsuga??? Va va va? *retas lite*).

Ska väl plocka lite i köket nu tänkte jag, inte ett dugg kul men ett nödvändigt måste ibland... *suckar*

Nä ni gott folk... Nu får ni hitta på något vettigare än att läsa min blogg om ingenting...

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar