söndag 28 december 2008

Flytt, trött....

Ja idag så har man snällt hjälpt sin svärmor att flytta... Hon är även känd som farmor i denna blogg...

Det blev flytt en dag tidigare än planerat, men allt flöt på bra. Vi började strax efter 9 i morse och runt 14:30 hade det flyttats på inte mindre än 2 bohag. Hennes och killen som skulle flytta.

Killen i lägenheten som farmor flyttade till samlade dessutom en massa + poäng hos Nikko. (passa dig Evve-Pevve, du håller på att bli petad....).
Han hade ett par helikoptrar som man ska flyga och skjuta ner varandra med som han inte ville ha, så då fick lillkisen dom... Så nu har Nikko och sambon något att göra.

Jaja jag har planer på att pröva dom jag med... Och jag kommer att kicka butt!! *hahaha* Stenhård askicking kommer att skemed mig bakom spakarna på en helikopeter....

Och jag har även denna vecka haft hand om Evve-Pevves kattrackor... Idag är jag dock befriad från dom och kommer att vara det ända fram tills hon kommer hem... Det vill säga om hon hittar någon som kan ta hand om kattorna... Dom som skulle göra det har fått förhinder av något slag...

Och du Evve jag har bekymmer med dina katter... Eller ja en av dom... Jag kommer inte ihåg vad hon heter... Jag vet Knut och Frodo... Men vad heter den sk surfi**an? Det står helt stilla i mitt lilla stackars överansträngda huvud...

Men men... Ska väl ta och försöka städa lite i mitt kära kök... Jag förstår inte hur det kan bli så stökigt så fort och på så lite tid... Städade ju förtusan där igår.

Nikko kom hem från sin pappa idag. Han va relativt glad denna gång! Lite sur över att han inte fått träffa farmor och farfar i Fj-100... Men det kom han snabbt över när han insåg att farmor här behövde hjälp med att packa upp sina flyttlådor.

Nu vet jag inte om jag törs sitta kvar här i soffan... Det är två helikoptrar som snurrar runt mitt huvud och ingen av förarna är speciellt jättebra på att flyga dom.... Nä jag flyr fältet!!

//Take care!!!

2 kommentarer:

  1. Nikko träffade oss hemma hos pappa i lördags, har han glömt det undrar farmor & farfar ?

    SvaraRadera