tisdag 23 december 2008

I morgon!

Ja då är det julafton!

God Jul på er! Om jag glömmer att blogga i morgon... Men jag kommer ju antagligen att komma hit och berätta vad jag fick i julklapp.

Ska komma ihåg att ta en massa kort också som sen hamnar på BDB (länk finns till höger om inlägget).

Sitter nu och kollar på Aeon Flux som sänds på TV400... Ska man inte visa en massa jobbiga julfilmer nu? Så där så man kommer i stämning osv inför julen?

Jaja... Har lite kvar att göra på min lista... Jag har kvar:
  • Göra köttbullar.
  • Göra snickerskaka.

Allt annat är gjort. Nja ska slå in en julklapp till sen är jag klar. Det är en mobil till Nikko. Hoppas han blir glad! Annars tar jag den själv... Ingen kamera på den men den är Ferrariröd... Ganska läcker...

Nu ska jag slå in julklappen och lägga den i hans julstrumpa...

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar