onsdag 17 december 2008

Hihihi


Ja på bilden här ovan kan ni beskåda min senaste skapelse... En hyacint gjord av hushållsrulle och servetter. Runt om ligger bomull. Och på bomullen ligger det chokladkola som jag omsorgsfullt slagit in med folie.

Den ska jag ge bort i julklapp till min svägerska och hennes familj. Hoppas dom gillar den.

Har gjort typ 3 omgångar kola... Den första tog slut väldans fort på ett mystiskt vis, omgång nr 2 glömde jag bort tiden på så den blev överkokt=stenhård!! Och detta är då omgång 3. Alldeles perfekt kola. Och den ska man ge bort... Nä inte hela satsen. Lite nöje måste jag ju få behålla.

Har även gjort en pepparkaksdeg som skall förvandlas till peppisar under helgen tänkte jag. I morgon ska här tokröjas och dammsugas. Nikko har sista skoldagen imorron. Sen är det jullov som gäller. Ända till den 8 jan. Tror jag att det va.

Nu över till annat...

Ja som ni kan se så föreställer bilden ett par skridskor. På fredag ska jag göra något jag antagligen kommer att få ångra läääänge... Jag,Evve-Pevve och Nikko ska iväg till Bachohallen och åka lite skridskor.

Jag har inte åkt skridskor på hur länge som helst, så vi får se hur det kommer att gå. Det är ju tydligen inte som att cykla. Men man kanske kommer ihåg hur man gör när man har åkt runt lite...

Kommer väl ha superont i hela kroppen. Men vad gör det? Nikko vill ju göra detta så då gör vi det.

Han påstår ju att han är världsbäst på att åka skridskor... Visst... Han har åkt en enda gång! Med skolan, för typ en månad sen. Men han tyckte att det va superkul fast han hade ramlat en massa gånger.

Nä snart dags för sängen. Trött som f*n.

Glöm inte att lämna din åsikt om detta inlägg innan du surfar vidare....

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar