måndag 22 december 2008

Västerås

Ja idag har man varit till Västerås (igen) men denna gång med Janne va in på diverse olika affärer och handlade lite julklappar och hemma prylar.

Köpte hem en massa värmeljus, samt lite värmeljushållare. Så nu ska det bli myspys i mitt vardagsrum.

Ska bara sytäda lite till först. Började ju städa tidigare, men blev störd av Janne som ville ha sällskap till Västerås och handla lite julklappar. Ska berätta att han handlade inte så jättemycket, det gjorde jag... Eller ja mycket och mycket... Jämför man med honom handlade jag massor... *skrattar*

Men hur som haver! Tack Janne för en superdag! Jag hade trevligt, fast vi körde "vilse" på IKEA parkeringen... *skrattar*

Nu ska jag kolla vidare på Cityakuten och sen kommer det nog mera blogg i morron!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar