lördag 27 december 2008

Ytterligare en dag gryr...

Och jag känner att jag börjar bli i behov av lite kaffesällskap... Har folket firat jul färdigt snart? Törs man höra av sig till folk snart?

Behöver lite skratt och skitsnack under fläkten. Vems köksfläkt spelar ingen roll... Bara man får i sig en dos av onödig info och skitsnack.

Ni vet väl att för ett riktigt samtal krävs det tre personer... Ja två som pratar och en man pratar om... *skrattar*

Nä skämtåsido...

Behöver människor i mitt liv... Visst har en sambo hemma som har semester fram till den 6 jan eller något i den stilen. Men man kan behöva mera ibland...

Sen oroar man sig för släkten också. Mamma som hastigt blev ensam lagom till jul, då döden kom och hämtade hennes karl. Svägerskan och hennes dotter har fått 39 graders feber, svägerskan orkar inte röra på sig... Hoppas dom blir piggare snart. Inge kul att vara sjuk.

Men jag tror att det finns andra omständigheter som gör att dom inte återhämtar sig som dom ska efter vinterkräksjukan. Det finns mögel i deras hus, men ingen verkar inse att mögel är dåligt för ens hälsa och kan göra att det tar längre tid att bli frisk. Plus på det att det är allergiframkallande och deras dotter har förkylningsastma... hmmm... Nä nu tänker jag inte skriva mera för då kommer jag bara att bli arg.

Annars då... Ja jo men visst... Allt bra här...

Ska hjälpa svärmor att flytta på måndag, så hon håller på att städa ihjäl sig. Hon överanstränger sig och gör för mycket, hon kommer att flytta in i en lägenhet som i jämförelse med hennes kommer att se ut som en soptipp...
Med det menar jag inte att hon flyttar till en ful lägenhet utan jag menar att hon kommer att flytta in i en lägenhet som inte kommer att vara lika städad som hennes...

Nu fick jag inte sitta ifred längre, så nu kan jag inte fokusera...

//Take care!

1 kommentar:

  1. Nu har jag äntligen haft tid att kika in på din blogg. Kommer att hålla ett öga på dig;) Kram Marketta

    SvaraRadera