torsdag 18 december 2008

Dagen slut nu!

Japp nu är snart denna dag fredag!

Verkar som att skridsko åkning med Evve inte kommer att bli av, jävla CVA...

Men det lät som att F kanske kunde köra ner oss när han slutat jobba, så får vi åka lite granna i alla fall. Men det blir ju inte samma sak... Vill ju åka med Evve...

Men å andra sida så åker jag ju för Nikkos skull, han vill ju så då får vi se till att det blir så. Det är alldeles för sällan (tyvärr) som han och jag hittar på något utan för kvarteret.

Så vi ska fasiken ta oss ner imorgon. Vi har ju bestämt det!

Men men... Ingen som vill åka med oss?

Nu över till annat!

Idag har man inte gjort hälften av det man sa att man skulle göra... Men jag har städat i alla fall... Dammsuga blir ett projekt för morgondagen, medans man väntar på att F ska sluta jobbet.

Och på tal om F... Han har semester snart... Sista dagen i morgon. Sen är han ledig tills i början av januari. Nikko börjar typ den 8:de januari eller något i den stilen. Hoppas på att man kanske kan åka skridskor flera gånger. Men det blir nog inte med Evve, eftersom hon anser (igen) att familjen är mycket viktigare än MOI!!! Har ni hört det va? Är inte JAG den viktigaste människan på planeten?? Va va va va??

Nä skoja bara... Hon får fira jul med sin familj... Om hon lovar att vara snäll!

Själv då?

Hur ska jag fira jul?

Ska jag vara ärlig så har jag ingen koll längre på vad som händer... Jag tror att vi ska äta julmat med svärmor på julafton... Men vi skulle även ha ätit jullunch med C och A men jag tror det är inställt...

Men det är förståeligt, då dom legat i vinterkräksjukan... Men men... Vi får väl se.. Dom kan ju ändra sig... Har ju hänt förr...

Först skulle dom inte ens fira julafton här, sen skulle dom det och nu lät det som att dom skulle komma på juldagen istället! *snurrig*
Så förstår ni varför jag inte har en aning om vad det är som händer och fötter?

Ämnesbyte igen...

Sitter och kollar på Hell´s Kitchen, finalavsnittet... Rolig serie... Undrar vem som vinner denna säsong?

Nä vi höres en annan gång!!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar