söndag 7 december 2008

Hmmm

Ja ni gott folk... Vad är en bal på slottet?

Sitter här och väntar på att Jenny och Tompa
ska dyka upp med sötisen Cesar. Ska ha honom idag till 17-18 rycket någonstans... Och det kommer nog att gå alldeles utmärkt. Cesar är nog den lataste hund jag känner...

Igår hände inte så mycket...

Hade pizzakväll med familjen, mätt och belåten blev man. Åt alldeles för mycket! Man kunde knappt röra på sig när man ätit upp heeeela pizzan. Jag brukar sällan äta upp hela pizzan. Jag orkar inte. Men igår va det så fruktansvärt gott att det bara slank ner. Vad åt jag för pizza då? Jo en Viking special. Mumsigt värre!

Ska försöka att ta en massa bilder på Cesar idag. Jag glömde ju det sist han va här. Men det gjorde inget att man glömde för jag hade batteritorsk i kameran så det hade inte gått även om jag kommit ihåg!

Nu ska jag surfa lite och sedan vet jag interiktigt vad man ska hitta på idag.. Pyssla lite... Ska slå in en julklapp till svärmor. Det måste jag passa på att göra medans inte Nikko ser för han är en lite skvallerbytta!! *skrattar*

//Take care!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar