lördag 20 december 2008

Lördag!

Japp idag är det då lördag... I alla fall ett par timmar till...

Dagen har flytit på bra. Vi har åkt runt hela staden idag i jakt på en bilbana till skitungen i julklapp... Hittade nada!

Medans vi letade bilbana så var Nikko på bio med Tompa. Dom såg på Madagaskar 2. Nikko tyckte att den va jätterolig. Enligt Tompa hade Nikko skrattat ganska mycket under filmen.

Jag har inte sett filmen men jag hoppas att jag kommer att få göra det snart... Den verkar rolig.

Köpte även lite annat på våran shoppingrunda idag. Lite balsam, pepparkaksformar i form av lejon, elefant, krokodil, kamel och giraff... Dom va ganska söta.

När man kom hem hade man fått en rolig länk av Evve som jag känner att jag måste lägga upp här... Jag skrattade rejält mycket! Dumma dumma dumma Evve!

[rolig länk]

Jag säger det igen... Dumma dumma dumma Evve...

Imorgon bär det av till Julai Västerås ihopp om att det där ska finnas en bilbana till oss. Dom har ju haft ett bra erbjudande på bilbana där så man kan ju hoppas på att det finns iallafall en kvar till oss...

Ska även försöka att hitta en julklapp till Jenny, sen i veckan ska jag och Nikko gå upp till Granngården och köpa julklappar till Cesar, Rufus och Bamse, det kommer väl bli några grisöron eller nåt tuggben eller annat hundgott...

Nä nu ska jag snart sova... Upp tidigt i morgon. Planen är att vi ska vara på plats i Västerås när dom öppnar...

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar