tisdag 9 december 2008

Snickerskaka!

Japp idag har jag bakat en omgång snickerskaka. Sen gjorde jag iordning en pepparkaksdeg också. Som nu står och vilar i kylen.

Nikko har tappat sin andra tand idag. Eller ska man skriva ikväll? Den ploppade ut precis innan han somnade...

Har haft Anniz och Simon på fikabesök nu på kvällskvisten, dom gick precis hem till sig. Trevliga människor det där... Blir alltid en massa prat och ännu mera skratt.

Känner för att försöka mig på att göra lite chokladkola någon dag också. Måste bara köpa hem lite mera ingredienser...

Imorgon kommer Nikkos klasskompis Sandra hit och ska baka pepparkakor med oss... Hoppas det kommer att gå bra. Jag med min tur kommer väl att bränna kakorna.

Sitter nu och kollar på
Top Gear ett roligt program om bilar och så. Man skrattar massor till dom tre programledarna...

Och på tal om absolut ingenting och lite till... Har hittat en superbra receptsida på internet
[Klicka här] där hittade jag det jag letade efter och lite till...
Ska lägga upp den till höger så att man alltid kan komma dit från denna sida om man känner för det... Ska lägga upp en annan bra sida också
[sidan]

Nä orkar inte skriva nu... Men jag kommer antagligen att skriva mer en annan gång.

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar