fredag 5 december 2008

Hundvakt

Just nu ligger det en sötnos brevid mig i soffan...

Och det är inte Bamse...

Jag är hundvakt i kväll. Åt Cesar. Hans husse och matte skulle äta mat på Vita Elefanten, och Cesar kan inte vara själv. Då är det tur att jag finns. Ska ha Cesar på söndag en stund också...

Min bästaste bäste granne kommer hem på måndag och lovade att hon skulle vara Nillasjuk på tisdag. Hoppas hon kommer ihåg det! För jag kan lova att jag är Evvesjuk!

Ifall ni inte märkte det så bytte jag samtalsämne... Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag... Har liksom inte hänt så mycket...

Handlade hem lite pepparkaksdeg idag, och 5 nya formar. Så jag tänkte att jag och Nikko ska baka pepparkakor och sedan äta oss sjuka på nybakade pepparkakor och mjölk...

Bamse är svartsjuk på Cesar... Har man inte märkt förrut... Det eller så är han sur för att Cesar har ätit upp Bamses gottis... HAHAHAHAHA!!!! Bamse får skylla sig själv... Lämnar han sitt tuggben obevakat så tar ju Cesar det... Och då tar det slut...

Nä nu ska jag glo på TV en stund, sen ska man kanske ta en prommis medans Nikko orkar...

//Take care!!

1 kommentar:

  1. Jo, jag är på bättringsvägen nu :) Men hostar & är tjock i halsen. :S
    Mjo, blev väll en del till slut. Jag va där nån timme bara så :) Men under tiden som jag va där blev vi väll en 15 pers typ :)

    SvaraRadera