lördag 13 december 2008

Natten går tunga fjät...

Och snart är dagen slut.

Sitter och kollar på Beck-Annonsmannen... Jag är lite svag för Beck-filmerna.

Karl min ligger och sussar sötti sängen. Ska snart göra honom sällskap. Ska kolla klart på Beck, och springa ut med vovven en sväng också. Så kan man kanske få sovmorgon i morgon.

Skulle ju ha sovmorgon idag, men vi va upp och sparka tuppen i arslet i morse. *skrattar* Nja kanske inte rikigt så tidigt, men nästan så. Hade ju velat sova en stund till men men... Så upp ut med hunden. Sen gick man och la sig igen... Klev upp runt 13 igen.

Har inte gjort mycket nyttigt idag, har mest suttit på mitt feta arsle och käkat chokladkola, druckit kaffe och surfat...

Så jag har lite ont i magen, tror att det kanske blev en sötsak för mycket idag... hihihi....

Åhhhh... Ska man hitta på imorgon då?

Ska ringa Evve tror jag... Och höra när hon tänker komma hem och vara min vän igen... =)

Nu... röka
Snart... gå ut med hunden
Senare... sova

//Take care!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar