måndag 27 oktober 2008

# 3 för idag!

Jaha, detta blir inlägg nummer tre för idag! Shit jag är nog mer beroende av detta än vad jag vill erkänna!! *skrattar*

Men hur som haver, så ska denna halva av den sk einsteinduon... hmmm kom på att jag inte vet vilken som är jag... ÖsterMäki eller MäntyStrand... Aja var va jag....

Just det ja...

Jag ska med detta inlägg försöka att avsluta min dag. Jag har hämtat min NYA FIIIIINA hjälm. Den är supersnygg, rosa och supersnygg! Och den är superskön att ha på sig... Undrar om F blir sur om jag sover med den på?

Ja det skulle väl se ut det... Jag sover näck... med hjälm... Åhhh vilken jädrans syn... Är det okej om jag inte vill se det?

Ska snart titta på Cityakuten, sen gå ut med Bamse en sista gång.

Min lilla junior håller på att bli dålig, undrar om han orkar med morgondagen... Han ska ju få leka med Thomas, medans jag är på AMS och träffar min handläggare...

Och när man talar om handläggare på ams kommer man osökt in på A-kassa, och med A-kassa kommer man osökt in på arbetsgivarintyg... Fick mitt idag och på det stod det att min uppsägning var bestämd redan 080701... Vilka jävlar!! Kunde dom inte berättat det för mig redan då? Va det för mycket begärt?? Jag blir så matt! Jag orkar liksom inte ens med mig själv tack vare allt detta! Skulle ju städa idag... Så blev det ju inte, jag kom av mig så fort posten hade kommit och jag läste detta...

Men i morgon är en ny dag! Blir det så att jag måste boka om mötet så SKA jag städa och plocka i ordning kan vara skönt att få det gjort!

Nä Cityakuten , ut med vovve och sen sova!!

//take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar