tisdag 14 oktober 2008

Okej this is da shit!


Nu är det dags då!
Seriöst bloggande.... Ska ta bort den andra.... Tror jag... Kanske sparar något inlägg här... Man vet aldrig!
Men alltså! What is da mening of detta? Jag fattar inte egentligen! Men det känns som ett nödvändigt ont att få kläcka ur sig en massa onödiga åsikter som antagligen ingen och några till kommer att läsa!
Vad är meningen med livet? Vad är meningen med att blogga? Dvs skriva dagbok offentligt!?
Jag minns när jag va en sisådär 14 år ung och dagboken va det absolut heligaste man hade! Och usch och fy om någon läste den! Då rasade ens värld! Tänk om någon (speciellt mamma) fick reda på att man har pussats med en pojke som hon inte tyckte att man skulle umgås med!
Nu är det fritt fram att "skryta" om sina bravader över nätet så att vem som helst kan kolla och läsa vad man har gjort.
DAMN!
Tänk om min mamma läser detta?? Kan man spärra en blogg så att mamma inte kan läsa den??
Men seriöst alltså!
Men hur som haver så är man i alla fall fast i denna bloggande värld... I hopp om att någon stackare kommer att läsa detta och undra vad man är för idiot som har dessa åsikter!
Undrar vad som krävs för att man ska bli nästa BlondinBella?? Hon har ju baj tä wäj lagt sitt bloggande på hatthyllan för en stund...
Undrar vad som fick henne att inse att hon inte har ett liv?
Och med henne ur vägen borde det ju vara fritt fram för en annan att kunna klättra upp på bloggtronen! *hahahahahaha* Tillåt mig att avlida en stund....
Men seriöst! (dagens ord baj tä wäj) Vad krävs för att man ska kunna tjäna en hacka på sina absolut korkade ideér?
Skulle ju vara något om man kunde få en extra inkomst genom att bara skriva av sig lite och ja ni vet vad jag menar! Om det nu är någon stackare som läser detta vill säga....
Nä nu är det dags att kasta en 6-åring i säng!
Med lite tur så "hörs och störs" vi senare!!
//Take care!

*läjter*
Behövde inte kasta honom i säng då han la sig frivilligt! Fruktansvärt najs faktiskt! Hoppas bara han är på bra humör när han vaknar i morgon!
Undrar om jag ska slå en pling till Evve och höra om hon vill gå på en promenad med mig! Nä tajm för some nikotin och koffein! Och nu tänker jag inte skriva en enda rad till förrens i morron!
Häv ö najs ivning pipål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar