tisdag 28 oktober 2008

Det endaste enda inlägget....

Dessa tre bilder sammanfattar nog min dag ganska bra... En massa bus och så och sen vila...

Har haft en superrolig och superjobbig dag. Jag har egentligen inte haft tid med detta men vad gör man inte för barnen?

Nikko har återigen klagat på magvärk. Jag vet att det har med hans mage att göra. Han har ju problemmage... Och jag vet inte vad jag ska gör åt saken...

Ska kanske berätta vad bilderna föreställer: Först har vi sötisen Emilia, sen kommer Nikko och Thomas och sist men inte minst (för det är Flizan....) har vi Cesar.

Dagen började med att Cesar, Jenny, Emilia, Wiliam, Thomas och Flizan kom hit. En massa bus och spring inomhus en stund då det ösregnade utomhus... Ganska självklart... Kan ju inte ösregna innomhus! Eller? Jaja, sen klädde vi på oss regntåliga kläder och traskade till en lekpark i närheten. Där barnen fick springa av sig lite...

Sen traskade vi till grusplanen för tanken va att hundarna skulle få springa av sig lite också.... Men det slutade med att Thomas + 3 barn lekte kull och hundarna satt och tittade på! Men när "barnen" lekt klart så började vi kasta boll till hundarna... Då blev det fart på dom med! Bilder från idag finns att beskåda på bilddagboken! Under dagens datum alltså. Dvs 28 okt.

Så nu är jag, Nikko och Bamse helt slut. Nikko sover, Bamse sover, jag ska gå och lägga mig alldeles strax. Har lite att pyssla med innan jag kan lägga mig...

Skriver mer imorron... Just nu ser jag så gott som dubbelt!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar