onsdag 15 oktober 2008

Jupp jupp...

Okej dags för försök nr ett till ett vettigt inlägg i denna blogg!

Jag kollade på Desperata Hemmafruar i går efter att jag bloggat. Inte min typ av program men jag kollade mest för att kunna ha koll på när det va dags att gå ut för att möta folk. Vi va ett gäng som skulle på prommis med våra voffar.

En promenad á ca 1 timme varje kväll. Ganska duktigt av oss tycker jag. Bilder kan ni kolla på här: BDB. Bilder från gårdagen kommer inom kort. Har inte engagerat mig i att lägga in dem än. Men jag ska.... Sluta tjata.

Finns en massa andra bilder där också. Ganska ointressanta egentligen men ganska kul att kolla på ändå. Har inte såååå intressant liv. Men det är mitt liv! jag är nöjd med det.

Ingenting blir ju liksom roligare än vad man gör det! Och så där kul är mitt liv.

Hoppas på att få lite fika sällskap idag. Men alla jag känner brukar inte vakna ur sin koma innan 12. Eller så går dom i skolan/jobbar.

Men inte jag jag är ju arbetslös (fortfarande). Men man letar ju. Har varit till AF men där va det fan mer folk än i kyrkan. Så jag tänkte försöka igen senare. Har ju liksom inte hela dagen på mig att stå där och vänta på min tur. Har ju barn som ska hämtas på skolan kl 13:00. Och sen så har man ju annat man ska få gjort ockå. Man ska ju städa, tvätta osv. Man är ju fan snart i samma klass som Askungen. Känns som att man inte gör något annat än städar precis hela tiden.

Och på tal om städa... Gissa vad jag ska göra nu?

Siii ja läjter!!

//Take care!

1 kommentar:

  1. *Kommentar*

    *Kommentar*

    (Indirekt har du nu fått två kommentarer på senaste bloggen ;)

    SvaraRadera