lördag 18 oktober 2008

LÖRDAG!!!

Jaha! Ny dag åter igen!

Gårdagen blev en lyckad dag för alla inblandade parter! Speciellt för lilla "junior". Som fick en dröm uppfylld! Han fick åka med Johan i lastbilen. Vi fick åka med till Eskilstuna för att hämta en trailer! Junior bara log hela resan! Bilder finns på HANS BDB!

Vi kom hem runt 18:00... Han sa hej då till pappa och farmor för han skulle till sin biologiska pappa över helgen...

Senare gick man över till Johan och Anniz... Pratade lite skit och drack lite alkohol. Trevligt trevligt! Hemma vid midnatt! Traskade ut med hunden, fick världens huvudvärk! Gick in och så la jag mig för att sova... Somnade nog på en gång!

Idag däremot har man inte gjort så värst mycket! Va till Coop med sambon handlade lite gottis till kvällen, samt en massa filmer! Ja det va sambon som köpte filmerna, jag hade inte råd just nu men det fanns ju en massa filmer där som jag ville ha!

Nja känner inte riktigt för att skriva just nu men jag återkommer i morgon eller nåt i den stilen!

//Take care!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar