fredag 24 oktober 2008

Så jävla arg just nu!

Just nu är jag så jädrans arg! Det är bra illa när ens familj hugger en i ryggen med en slö kniv för att sen vrida den tre varv. En variant finns------->

Klicka på bilden så blir den större och ni kan läsa den ena partens dagbok. Den som kommenterat dagboken är min SYSTER!! Alltså kan ni fatta att en människa kan sjunka så lågt att anklaga sin egen syrra för att hålla på med hennes ex. Ja du läste rätt. Personen som skrivit är inte längre tillsammans med min syrra. Men min syster verkar inte leva på samma planet som oss andra.

Och jag vet att hon kommer hitta denna blogg förr eller senare... Men det skiter jag i. Om hon inte radan varit här och läst mina meningslösa inlägg. Försökte att prata med henne i telefon igår. Men det verkade inte funka. Sen jagade jag morsan hela kvällen men hon svarade inte. Jag tror jag prövade 6 ggr innan hon ringde upp... Ja inte 6 ggr efter varandra men med 5-10 minuters mellanrum! Jag brukar inte trakassera på telefon om det inte är så att jag är tvärförbannad! Och jag va tvärilsk igår. hade jag träffat min syrra fejs to fejs så hade jag troligtvis nitat henne!
Så när jag disskuterat en stund med mamma i telefon kom jag fram till att jag inte tänker engagera mig i att varken stötta eller försöka lösa syrrans problem. Jag mår inte bra av det. Och sen i slutändan så är det alltid mitt fel att hennes liv går åt skogen. Aj häv bin dawn dät road bifår! Och jag orkar tamefan inte mer!
Jag har egna problem att handskas med också! Ska försöka hitta ett jobb. Få in papprena till A-kassan (så man får lite pengar i väntan på ett jobb). Hoppas att jag har råd med julklappar i år. Jag minns ett år då min sambo betalade alla julklappar vi köpte. Det va svinjobbigt. Annars brukar vi köpa ihop eller var och en betalar sitt.
Nä eftersom jag inte kunde blogga klart detta när jag va som argast igår kväll... Så tänker jag försöka att göra något av min dag idag och inte sitta här och försöka förklara så att alla förstår. Blogger hade ju något servicestopp igår så jag fick inte skriva klart.
Nu ska jag försöka städa upp denna röra som har blivit på en vecka.... har inte orkat engagera mig denna vecka trots mina försök till att göra det. Men nu jävlar. Alltid lättare att städa när man är arg!
Men vi hörs och störs!
//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar