onsdag 29 oktober 2008

Bara ett idag med...

Jaha ja! Verkar bara bli ett inlägg idag med! Jag har inte haft tid att sitta vid datorn idag.

Dagen började med våffelfrukost hos Thomas och Jenny. Gottogottgott! Och kaffe till det! Kan det bli bättre?

Sen skulle dom traska till öriket... Jag fick inte följa med! Dumma dumma dom!

Så jag traskade hem och städade lite! Jag fick en hel del gjort men jag har ändå en massa kvar som ska fixas innan fredag!

Ska bli kul att se vilka som kommer på fredag. Jag hoppas det blir roligt.... Ja men allah dammit!!

Jag måste till affären och handla tunnbröd, creme fraich och tonfisk... Ska bjuda mina gäster på lite gottis... Måste komma på ett vegetariskt alternativ också. Då svärmor inte äter tonfisk. Hon är liksom vegetarian.

Sen måste jag kolla med Nikkos pappa när han kommer och hämtar Nikko på fredag. Jag är medveten om att han kommer nog med största sannolikhet dyka upp mitt i partyt. Skulle ju bli lite halvperfekt!

Imorgon så lät det som att Nikko och Thomas tänkte gå ner till hundkafét och hälsa på Jenny som praktiserar där ibland. Får se om jag får följa med då...

Nu är det snart dags för sängen! Är trött som fan idag med!

Värför är det ingen som läser min blogg?? Är jag så fruktansvärt tråkig eller?

Sen börjar jag tro att mina grannar jävlas med mig på ett mer allvarligt sätt... Fick ett brev från citymail idag på vilken det satt en lapp på... Och på den lappen stod det att dom satt upp en lapp och "efterlyst" mig. Men jag har inte sett någon lapp... Enda lappen som jag har sett suttit i trappen är en där citymail söker en E*** M**** och det är inte jag! Så jag har under em idag försökt att få kontakt med citymail för att höra om dom satt upp en lapp eller inte! Och har dom det... Ja då ringer jag hyresvärden! För det kan ju vara viktig post dom försöker ge mig! Men åandra sidan så har jag fått post från citymail förrut så jag förstår inte varför dom inte hittar mig nu? Kan dom inte läsa? Mitt namn står både nere i trappen på tavlan och på dörren! Inkompetenta idioter!!

Nä får det seriöst räcka för idag!

Eller inte...

Har ju faktiskt haft fika gäster idag igen! Ovanligt va? Tirre, Asta och Era kom hit en sväng. Vi hade tänkt gå till grusplanen för att aktivera våra voffar en stund. Men det va sån dimma ute att vi sket idet och stannade innomhus och drack kaffe istället! Sen kom även Nikko hem efter stund med resten av gänget i släptåg som också ville ha kaffe! Så medans Nikko och Emilia lekte så drack jag ännu mera kaffe!!

Nu får det vara bra!

GOD NATT!!!

//Take care!!

1 kommentar:

  1. JAG LÄSER DIN BLOGG ! :) Läser du min ? :) //Jennie ( jenniemartenssonahonen.blogg.se )

    SvaraRadera