måndag 20 oktober 2008

More about today...

Ja lite mera om vad som skett idag!

Va till grusplanen med Jenny, Cesar och Izzy. Lite lydnadsträning blev det. Och lite apportering. Men idag blev det nog mer lek än nytta. Men det är kul att Bamse kommer överens med fler hundar än Filippa och Winnie.

Nu över till annat. Syrran va precis över... Vad hon ville? Ingen aning men det kommer säkert fram förr eller senare. Hogge är här och fipplar med sin dator, eller ja min karl hjälper honom att fippla med datorn...

Snart är det även tajm att fundera på om man ska hitta på något vettigt på Halloween också. Ska ha ljusparty på fredagen den 31 okt. Men sen då? Antagligen blir till att sitta hemma då man har varit ute alldeles för mycket detta år. Jag som brukar gå en gång i kvartalet har varit ut i genomsnitt 2 ggr i månaden! Eller ja ut och ut, man har kanske varit på krogen 3 ggr resten har man suttit hemma hos någon och druckit en cider eller 2 och sen gått hem igen, men i alla fall. Alldeles för mycket anser jag att det har blivit.

Sitter just nu och kollar på cityakuten på TV. Sen ska man nog ut en snabbis med hunden. Långpromenaden fick han redan vid 20 rycket. Så det blir bara en kort kissrunda och sen ska jag kasta mig på kudden för jag är sjukt trött. Va samma sak igår, jag va redo för sängen redan vid 21....

Nä natt natt!!

//Take care!!

1 kommentar:

  1. ja är ledig och hemma med lillan i morgon , och hundarna .. så om du inte här nått för dej på förmiddagen eller så kan du ju slå en pling och komma över på kaffe eller dyligt..

    SvaraRadera