måndag 20 oktober 2008

Internet is back!

Satt hela gårdagen utan internet! Fan det va pissjobbigt!

Och med det konstaterandet så kommer man fram till att man mot sin vilja är internetberoende! Vi (karln och jag) va uttråkade hela dagen... Fast vi kom senare på kvällen fram till att det va abstinens. Man klarar alltså inte en enda dag utan internet... Hur bra är det på en skala då?

Gårdagens händelser då:

Vaknar inser att internet lyser med sin frånvaro! FAN!! Vad hittar man på då då? Ahhh men kolla! Jag hade ju fått sms från EVVE hon undrade om man vill följa med till grusplanen och kasta lite dummy till hundarna... Ja visst varför inte? Men har ju en son som kommer hem någon gång under dagen också... Men va fan vi satte upp en lapp på dörren! Och så gick vi... Och när vi varit där en stund kom Nikko dit med farfar...

Bamse va jätteduktig på att hämta dummy. Till och med när Winnie försökte störa Bamse i apporteringen...

Dagens händelser:

Har under morgonen hunnit med att gå upp till Anniz och dricka lite kaffe. Samt pratat lite strunt! Nu ska jag ta och göra lite nytta en stund men jag kan lova att jag skriver snart igen...

//Take care!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar