fredag 31 oktober 2008

Ljuspartyt

Ja nu är ljuspartyt slut. Hade jättetrevligt! Kort togs, kommer att sätta upp dessa på BDB. Men nu ska jag skriva klart detta först.

Vilka va här då?

Jennie
Zerny och Inger
Hejtan
Tezz och Dingo (han tänkte äta upp min Bamse...)
Camilla och Margareta som hade Thuwa och Nea med sig.
Sofie (hon va ju konsulent)
Jag och Sambon

Nästan alla snittar gick åt. Så det känns bra. Kul att bjussa på något som är uppskattat! Tom Tezz som inte tycker om tonfisk åt av snittarna! Så jag antar att dom va godkända. Mest uppskattade va min veg. variant av snittarna. Som bara innehöll ägg, rödlök, creme fraishe, majjo och kryddor.

Dingo gick till attack när han kom till oss. Han fick tag runt Bamses nacke, och vid bakbenet. Inga skador hittade jag dock. Men jag ska kolla igen. För jag tyckte jag kände något vid Bamses öra...

Hoppas bara att Bamse inte blir rädd för stora hundar nu... Msn:ade Sanna med Lus nyss... Ska promenera med henne och Lus så att han lär sig att stora vovvar kan vara snälla också...

Nu ska jag känna igenom min vovve igen...

Sen sova....

//Take care!!

*läjter* 20:26

Nu har jag traskat med Flus, Loma och deras mattar. Inga problem där heller. Så jag behöver inte oroa mig! Känns bra som fan.

Nu ska jag göra mig en varm macka eller 2!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar