fredag 17 oktober 2008

Today!

Japp japp! Ny dag (igen) och det innebär nya tag till att försöka att göra något vettigt!!

Idag ska jag, Nikko, Jenny, Thomas, Carro + vovvarna: Bamse, Ceasar och Izzy traska ner till hundcafét här i stan. Dom har tydligen en rejäl rea på alla sina hundprylar efter som dom ska flytta lite mera centralt.

Så jag tänkte se om man inte kan hitta julklappar till Bamses hundvänner Filippa, Winnie och Ruphus. Och Nikolaj tyckte att han skulle få en fika där nere! hmmm ja okej då det kan han väl få!

Ska ta med mig kameran ner och försöka komma ihåg att knäppa lite bilder som jag lägger upp på BDB.

Igår hämtade jag ju Nikko nere vid COOP... Han va jättelycklig och jätteblöt. Fanns nog inte ett klädesplagg som va torrt, fast han hade haft galonisar på sig. Men dom visade sig ha gått sönder. Så det är ett jättehål i jackan och byxorna ser förjäkliga ut nere vid benen.... Så det blir att beställa nya... Det blir ju billigt!!

Nä ni!! Vi hörs och störs senare!

//Take care!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar