måndag 27 oktober 2008

Ån ö moment lajk dis!!

Japp! Varför inte?

Idag ska man försöka få minst tusen saker gjorde...

1. Städa
2. Diska
3. Tvätta
4. Dammsuga
5. Rasta hunden
6. Hämta hjälm på BZ

Ja okej då... inte tusen saker då utan 6.... Jag vet... Man ska inte överdriva men ibland känns det som att det är så!

Men å andra sidan behöver jag inte göra allt idag... kan göra lite varje dag denna vecka så länge det är städat och skitsnyggt tills på fredag! För då har jag ljusparty.

Kanske skulle skrivit att denna vecka ska jag hinna med... Istället för idag... Men hjälmen måste jag hämta idag för det sa jag till PeO...

Sitter just nu och pratar med Danne på min sabos msn... Orka inte logga in på min egna, och karln va ju faktiskt redan online så vaj nåt!

Nä snart tajm att gå ut med vovven! Han kollar konstigt på mig.... *läskigt*

Nä men vi hörs och störs senare!!

//Take care!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar