torsdag 30 oktober 2008

Snart är det slut...

Ja på denna dag!

Kollade nyss på vädret på fyran och dom sa följande: Imorgon bitti: SNÖ!, i morgon em regn, lördag och söndag sol med 1-3 grader.

Gud va skönt! Vem vill inte ha snö! Det är väl änna mysigt? Nja inte direkt! Snö är som tidigare skrivet vitt kallt och blött!! Vill inte ha! Nej inte en chans!! Ja snö på julafton är acceptabelt sen kan det smälta bort igen! Eller vad säger ni?

Ja ja... Snart dags att hämta skrutt som har varit hos farmor en sväng. Jag har sovit en timme! Det va kan jag lova det skönaste jag har haft för mig denna vecka!! hahahaha

Ska även strax knalla över till Evve, som har varit och handlat åt mig! Tänk vad snäll hon är mot mig! Så imorgon ska jag göra min snittar eller vad man nu ska kalla dom för!

Ska man hitta på sen då? Ja jag vet inte riktigt! Kolla på tv resten av kvällen kanske! Snabb promenad med Bamse senare, det regnar ute så jag har ingen lust att traska långt!

Nä ni! Vi hörs och störs i morgon!

//Take care!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar