onsdag 15 oktober 2008

Jag kan ju inte....

Nä det känns som att jag har lite svårt att INTE snubbla in här för att skriva ett par rader eller sju... Känns som att man har massor att skriva men man vet inte hur man ska formulera sig!

Fast man inte bryr sig om vad andra tycker om ens åsikter vill man ju i alla fall uttrycka sig någorlunda bra. Men hur som haver...

Jag skulle nog kunna snubbla in här etthundraelva gånger om dagen för att skriva lite men man måste ju behärska sig. Man kan väl inte blogga om man ingenting vettigt har gjort?


Okej... Fine... Aj täjk dät bäk! Hon den där jag skrev om häromdagen gjorde väl det??

Men idag har jag faktiskt nästan gjort något halv-vettigt...

Jag har fikat med Anniz och Evve!!

Anniz: Hon är nog en av dom underbaraste människor jag någonsin träffat på i mitt liv. Hon är rak och säger precis det hon tycker och tänker! Och hon är en människa man man har svårt att inte tycka om. Inte för att jag vill det men även om man skulle vilja det så tror jag att det inte funkar. Nikolaj tycker om henne... Och han tycker inte om alla som man känner....

Evve: Galen norrlänning! Men gó och glad i nästan alla väder. Hon ställer upp alldeles för mycket för mig! Men det är skönt att veta att hon finns där när man behöver! Och Nikolaj avgudar henne... Eller va det hennes hundar han tyckte om? *funderar*

Vi drack lite kaffe och åt lite bullar som Anniz hade med sig över. Gott va det. Sen va det dags att hämta barn på skolan.

När jag hade hämtat Nikolaj på skolan sprang vi hem och lämnade skolväska och sådana grejer. Tog och stoppade fickan full med Frolic och bajspåsar. Hämtade en fotboll hos svärmor och gick över till Höken där Evve väntade på oss. Och sen körde vi lite lydnadsträning och apportering.

Bamse har blivit jätteduktig på att lyssna.
Men han har lite svårt att "bryta" om han får leka med Filippa och/eller Winnie. Så det måste vi träna mera på. När jag kallar på honom ska han komma a.s.a.p. annars flippar jag ur.

Knäppte lite kort under träningen. Mest på Evve och Filippa men även lite på Bamse. Bilder finns att beskåda på BDB under dagens datum (15 oktober).

Men nu känns det som att man har fått lite skrivkramp eller något i den stilen.
Undrar om det kommer något kul på TV i kväll? Och Undrar om man kommer att gå på en långpromenad i kväll eller om man ska vara lite lat och skita i det....?

Nä nu så skiter jag i detta! Skriver med största sannolikhet i morron igen!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar