torsdag 16 oktober 2008

Ny dag nya tag!

Ja då har ytterligare en dag i mitt liv startat! Klockan är nu 07:59.. Morgonen startade redan 06:15 då sonen min skulle på utlykt med sin klass idag. Dom ska till Ryssbo som ligger en bit utanför Enköping. Så det va samling utanför skolan 07:15, och det ÖSREGNAR ute! Men inte gnällde barnen för det. Dom tod och hoppade upp och ner på plats och undrade om dom skulle åka snart....

Men nu är dom på väg. Dom borde sitta på en buss nu med siktet mot Ryssbo. Jag hoppas bara att dom får en jätterolig dag! Själv ska man hänga lite tvätt idag, samt städa lite (igen....).

Ska försöka att krypa ner i badkaret också, behöver tvätta håret...

Men vi hörs och störs senare...

*läjter*

Klockan är nu 12:48... Och vad har man hunnit med då? Jo jag har : Städat i vardagsrum, hall och sovrum. Vardagsrummet har jag tom dammsugit!! Coolt va? *haha*
Nu ska man bara dammsuga resten av lägenheten, och städa det tråkigaste rummet i hela lägenheten... dvs köket! Hatar städa kök. Speciellt ett kök man inte tycker om. Planlösningen suger! Man märker på köket att huset är byggt under det "glada" 70-talet! Alla som planerade va nog stenade till max! Jag verkligen hatar mitt kök! Men men man får väl leva med det ett tag till. Har ju planer på att flytta till kåk, men det dröjer nog en si så där 30 år innan man har råd att köpa en kåk.

Nä nu ska jag belöna mig med en cigg och en kopp kaffe! Sen är det nästan tajm att hämta sonen. Har lovat honom att hämta honom på min räcer!! Hahaha... Hoppas det inte regnar då! Just nu är det uppehåll... Måste handla lite mjölk också, kan man ju passa på att göra. Sonen ska ju hämtas nere vid COOP (reklam) så waj nåt!

Hörs och störs senare!

//Take care!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar