tisdag 24 mars 2009

Förbannade badbomb!!

Ja här tar man och häller upp ett varmt mysigt bad… Stoppar i en såndär rosa badbrus/badbomb inhandlad på Billiga Nisses….

Och vad händer? Jo skiten färgar hela badkaret rosa!!! En ca 10cm bred rosa rand hade man som dekoration i badkaret… Så efter det avslappnande badet va det bara att ställa sig och skura badkaret! Upptäcker därefter att skiten även färgat av sig på min rygg… Så det va bara kliva i igen och skura ryggen också!! Så nu är man inte avslappnad längre… Men både jag och badkaret är nyskurade! *hahaha*

Annars då?

Jo jag har haft snabb besök av en pitepalt och en Jenny med Cesar… Samt en Anniz och Ludde… Den sistnämnda är nog den mysigaste voffe jag träffat! Han är tom gosigare än Cesar, vilket jag inte trodde va möjligt.

Dock har min fåntratt till hund kommit på att han är livrädd för Ludde, och spenderar sin tid under min stol och fånar sig medans Ludde är här… *suckar*

Men det går väl över… Hoppas jag! Annars kommer jag att bli tokig på min hund!!

Nä nu ska jag röka lite och sen kolla lite mera på TV… Sen sova….

Köpte nya sängkläder idag…..

säng




Snygga va? Vill att dom kommer nu!!! Dom samt bilden kommer från: Laredoute

//Take care!

2 kommentarer:

  1. Jo badbomber och allt med sånt att göra som har färger i sig färgar av badkaret. hade blå rand runt hel mitt badkar.:P

    SvaraRadera
  2. En rosa Nilla :) Fint påslakansset !

    SvaraRadera