måndag 9 mars 2009

Läkare kl 13:30

Japp idag kl 13:30 ska jag vara hos läkaren. Ska ta ett EKG.

heartekg

Hoppas att jag inte är allvarligt sjuk… Det orkar jag inte… =)

Men det va som sköterskan i telefon sa. Man kan inte ta ett EKG för mycket. Jag har ju haft ett tryck över bröstet sen i fredags. Och hon ville vara säker på att det stod rätt till med hjärtat. Hon trodde iofs att jag bara va lite förkyld, men man vet ju aldrig.

Så svärmor kommer upp och kollar Nikko medans jag är hos doktorn. Men man kan ju inte låta bli att nojja upp sig. Jag menar det skulle ju kunna vara något.

Men jag tror att jag med min tur har åkt på lunginflammation eller nåt sådant kuligt..

Men men… Life´s a bitch and then you die…

På morgonen här har jag hunnit med att promenera med Linda och Deelah! Till Bamses förtret. Deelah löper så ni kan ju gissa vad Bamse vill göra, men inte får!! *moahahahaha*

Men han måste lära sig att behärska sig! Visst man känner sig jäkligt elak, men sånt är livet!

Nu ska jag äta lite frukost! Hungrig som fan!

Vi hörs efter att jag varit hos doktorn!

//Take care!

1 kommentar:

  1. Läskigt! Hoppas du inbillar dig och att det inte är nåt.

    SvaraRadera