måndag 9 mars 2009

Ja men nu då?

Ja har nu konstaterat att det är snudd på så att det går fortare att plocka undan om man gör det långsamt istället för att irra omkring som en yr höna!

Hur kan det komma sig?

Har även funderat på hur tusan jag ska kunna dumpa min förkylning? Måste i alla fall skärpa mig vad det gäller klädsel när jag ska utanför dörren. Halsduk, mössa, vantar och lånkallingar är ett måste hädan efter! IPREN ska knapras på allvar, inhalation av nässpray och intagande av hostmedicin verkar vara ett nödvändigt ont det med!

I morgon ska jag försöka bli klar här hemma. Samt höra om det finns någon som ska ner på stan. Måste till skatteverket och hämta lite papper, som är viktiga om jag någonsin ska bli svennef*tta på allvar!

Är det någon som ska ner? Helst någon gång innan 13? Eller ja jag måste vara hemma då, eftersom skrutt kommer hem då!

Ska även komma på ett sätt att tacka svärmor/farmor på för att hon trots att hon va sjuk kom upp till mig och passade skrutt medans jag va hos doktorn. Besöket tog för övrigt nästan 2 timmar.

Dom tog en massa prover och ett EKG på mig. Sen va det ju lite väntan också. När man kom dit låg dom lite efter i planeringen, men det är ju inget ovanligt! Men men… Jag fick ju reda på vad som va fel på mig. Och det är ju inte så vanligt! Det brukar ju låta: “Ta en alvedon och hör av dig om det blir värre!”

Nu ska jag ta mig ett par bloss och sedan krypa ner i sängen!

VI!! Hörs i morgon!

2 dagar kvar!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar