onsdag 11 mars 2009

Tröttis nu…

Ja då va min födelsedag snart slut! Firandet är i alla fall slut. Eller ja… Svägerska och hennes dotter samt hennes karl kommer på lördag och firar mig.

Men idag har iaf: Jeppe, Evve, Anniz, Jenny, Cesar och Spike varit hit och firat mig lite granna. Ja min mamma och syster kom också förbi en sväng idag.

Lite presenter fick jag också, jag fick:

  • Hjärtat får inga rynkor-Mark Levengood av Anniz
  • En USB-fläkt + 5 tatueringar av Jeppe
  • 1000:- av pappa som mamma levererade
  • 2 toppar + 1 par byxor av syrran och mamma
  • 1 burk med praliner av svärmor

Och medans mamma och syrran va här på eftermiddagen/kvällskvisten så lägade min underbara sambo lite mat. Vad tillagades? Hans uuuuuuunderbara korvstroganoff. *MUMS*

Jag bjöd mina gäster på dajmkaka med vispgrädde och kaffe. Så idag har man hinkat i sig på tok för mycket kaffe, så vi får se om man lyckas somna inatt.

Boken jag fick håller jag på att fixa i ljudboksformat. Känner att den är nog 7 resor bättre om man får höra Mark själv läsa upp allt det roliga som skrivs i boken. *skrattar av bara tanken* Har för övrigt läs mer än halva boken redan. Asbra och super rolig. Jag rekomenderar den verkligen.

Nu ska jag lägga upp bilder på FB och BDB. Hörs i morgon!

//Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar