torsdag 5 mars 2009

Nya luckor i köket!

SDC10575

Ja så här ser mina nya köksluckor ut. Har två stycken relativt bra ögongodis ute i mitt kök just nu… Men jag sitter vid datorn och surfar så dom får jobba ifred, vilket dom inte fick när dom kom i morse.

Jag hade en liten skrutt som glatt började hjälpa dom att bära ut luckor och lådor. Men dom lät honom hjälpa till så skrutt va väldigt nöjd när han drog iväg till skolan imorse.

Men som ni ser på bilden är det inte klart än. Luckorna ska ju få handtag också. Sen så kommer den ena luckan att bytas ut om ca 6 veckor. Den va skadad och när detta påpekades av mig så fick den ena killen ett utbrott av modell mega. Inte på mig utan på leverantören.  Så då är det till att vänta på nytt…

Men den skadade luckan får sitta kvar så länge. Det är inga stora skador utan. det är liksom små hack i dörren. Väldans små men tillräckligt stora för att reta gallfeber på en om man vet att dom är där. Så dom kladdade på lite Tipex på skadorna. Nä nu ska jag ta mig en rök… Antar att jag går ut på balkongen, då do håller på att stöka i köket… Burr…

Hörs senare, med mera bilder på köket!

//Take care!!

2 kommentarer: