onsdag 11 mars 2009

Ja må JAG leva!!

myspace-happy-birthday-comments-7Ja det är alltså MIN dag idag! Blev väckt av familjen som sjöng så fint! *myyyyys* Iofs sjöng dom bara nästan en halv vers, men det är ju dock tanken som räknas! Eller hur?

Får de vad denna dag bjuder på! Håller på med småfix inför eventuella gäster idag. Diskmaskinen jobbar stenhårt! Jag ska snart se om jag kanske kan hitta ett vardagsrum också.

Köket är ju så gott som städat. Ska bara torka av bord och bänkar.

Men som jag skrev igår, ska försöka att vara bästa kompis med kameran idag. Och dokumentera alla gäster som kanske kommer.

Hörs senare!

//Take care!!

2 kommentarer:

  1. Eftersom att jag inte kan komma upp och fira dig så får jag väl slänga iväg en grattishälsning i allafall.

    GRATTIS GRATTIS
    Hälsningar från hela familjen.

    SvaraRadera
  2. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ! :) Kram !

    SvaraRadera