måndag 2 mars 2009

Jaja nu då?

Idag har man tagit det lugnt… Har gått till containern en vända med lite prylar som stått i hallen och tagit upp en massa onödig plats, har även hunnit med att fika lite med Tompa och Jenny. Cesar va naturligtvis också med.
SDC10408 Sötnöten Cesar! Denna bild ser han faktiskt inte så tragisk ut. Undrar om det har med den nya kameran att göra?

Men finns det hopp för Cesar finns det hopp för Winnie och Filippa också.

Får jag testa kameran på dom??
SDC10413 På denna bild ser det ut som att min Bamse gör utfall mot Cesar, men så är det ICKE. Dom busar järnet. Har filmat buset.

Knasvovvar!!

Ska alldeles snart starta diskmaskinen. Behövdes såg jag när gästerna ville ha lite kaffe.

Tänkte försöka få in filmsnutten här på bloggen senare!

Nu ska jag återgå till pysslandet.

Hörs senare!

//Take care!

1 kommentar:

  1. Jo men visst skulle vi det ! Jag glömde bort det jag med faktist. Sorry ! Vet inte om jag ska ner dit. Ska ner till ams och skriva in mig i morgon igen. Så dom kommer säkert säga till mig att gå ner dit då :) En fika på Torsdag då eller ? :)

    SvaraRadera