torsdag 19 mars 2009

Uppsala

Japp intervju avklarad!

Tror att det gick relativt bra. Hon sa att dom skulle höra av sig!

Nu över till något annat!

Hittade dessa två underbara vackra skapelser på en skobutik i Gränby…

SDC11080 Stilettklack ca 10cm… Nitar…
Satt som gjutet på foten! Uuuuunderbart vackra!

Priset då? Jo 695:-

Jag vill ha dessa!!

Samt denna underbart vackra kreation! Öppentå. Klack ca 10cm…
Dock lite trång i tårna, men ack så vackra!

Priset då? 695:-
SDC11082

Men innan Gränby Centrum tog vi en fika på Kafé Fågelsången! Gott kaffe och en underbar fransk chokladtårta!

SDC11072 Mumsigt värre!

Sen att man fick sällskap av 3 superbrudar är ju inte helt fel det heller!

Tack brudar för idag!

Vilka va vi som åkte då? Jo det va jag, Evve, Jenny och Anniz… Sen hade vi bilen full med voffar också. Winnie, Filippa, Bamse och Cesar.

Lite random pics från dagen. Knäppte inte så mycket som jag velat, men jag kom ju inte ihåg!!

Hittade denna vackra(?) kreation inne på Gina Tricot, liiite suddig bild men ni ser?

Finns det verkligen någon som frivillgt kommer att köpa det där?

Shit vad vi skrattade!
SDC11083

SDC11085 Myyysig bild på min pitepalt!

Står utanför Gränby med varsin “coffey to go” och tar en rökpaus.

Ska dock kanske ge mig på att PS:a denna bild… Eller hitta någon som kan. Vill ha bort en liiiten detalj på kortet!

Gissa vilken?

Resten av “gänget”!

Pitepalten fotograferade!

Soligt värre här!
SDC11086

Solen sken, men det va kallt! Satans kallt! Men ändå ganska skönt i solen. Dock glad att man tog på sig en jacka!

Spana in hos Anniz sen… Hon lär ju lägga upp en del vackra bilder på mig tagna på Kafé Fågelsången! *skrattar*

Nu ska jag spana lite på TV:n och sedan trava ut med min voffe på kvällspromenad! Om han orkar vill säga! Han är helt utslagen här brevid mig i soffan!

Men tack igen brudar för en toppendag i Uppsala och för att ni stötta mig innan intervjun.

Tack Evve för att du körde! Ska nog komma på ett sätt att tacka dig!

Hörs en annan dag!

//Take care!

2 kommentarer:

  1. Hmm. Jo, jag funderar också på om det finns nått sånt hem :) Vi kan sitta där tillsammans och prata om våra skor. Hehe.

    SvaraRadera