tisdag 10 mars 2009

Min dag i dag:

Ja dagen idag har varit relativt lugn… Ja fram till strax före 15:30. Då jag och dessa två donnor beslöt oss för att sticka ner på staden. Ja Nikko fick också följa med.
SDC10775 Anniz den söta! Hon skulle på Åhlens och kolla efter något…

Jag och den andra donnan skulle först till skatteverket och sen titta runt!
SDC10776 Kanske inte den bästa bilden! Men vem som helst kan ju se att det är min pitepalt! Eller hur??

Hon hade ärende till skatteverket och visste att jag behövde dit så då fick jag och Nikko följa med.

Snällt va?

Nikko fick en ny tröja och en stoppskylt. SDC10783Den ska han ha och ställa upp vid sin ingång så vi vet när han vill vara ifred. Han har ingen dörr in till sig då det är på det viset att han är expert på att smälla i dörrar!

Efter inhandlandet av skylt och tröja bar det av hem för att släppa av Anniz. Sen åkte vi vidare till växtriket.

SDC10784 Där köpte man dessa blommor. 2 blåa och 2 röda.

Kommer inte ihåg vad dom hette nu, men det va något jätte enkelt… Och så köpte jag detta:
SDC10786 En söt liten blomma i en söt liten kruka. Men det va till svärmor/farmor.

För att hon ALLTID ställer upp och tar hand Nikko om det behövs.

Som igår när jag skulle på ett snabbt läkarbesök… Som tog lååång tid.

Nu ska jag fortsätta att göra fint inför morgondagen! Vi får se vilka som dyker upp här! Ska försöka att använda kameran flitigt.

Hörs senare!

//Take care!

1 kommentar:

  1. Krukan som du skulle ge bort var superfin!!Smart lösning med stopskylten..Tror du det skulle funka för min 14-åriga son med?Skoja bara..*L*

    SvaraRadera