söndag 1 mars 2009

Jajamensan! Fattas bara!

Ja men jag har egentligen inget vettigt att skriva om!

Är osams med min kaffebryggare! Den har gått sönder… Men inte så att den är trasig trasig utan den är bara sönder… Fattar ni vad jag menar?

Finns en liten flurp som har lossnat… Och denna flurp håller kaffefilter och så på plats öcer kannan…. Och eftersom den inte finns på min bryggare längre så kan ni ju kanske förstå vilken katastrof jag hade i mitt kök för en stund sen… Men det löste sig med hjälp av min egna MacGuyver…. Och en gummisnodd… Så jag kunde få mitt efterlängtade kaffe…

Men idag har vi städat lite… Ska få lite ordning i köket också så att man är redo tills ETF kommer med mina nya luckor. Har ingen koll på när i nästa vecka han kommer, men åandra sidan skulle han ringt mig i fredags, men det glömde han. Men men ETF ni vet…. *hahahaha*

Har ju en fika inbokad med Jennie imorgon… Kanske kan man boka om den tills på torsdag eller något… Då ska man ju ändå ner på stan. Till ams på Jobb till tusen-mässa. Kommer väl antagligen vara mindre givande men man måste ju dit…

Inget man ser fram emot, men man kanske kan få in sin fot någonstans, det vore ju bra. Om inte så skulle ju jag vara nöjd om man bara fick ett sommarjobb någonstans. För det kan ju leda till att man får hoppa in på timmar sen.

Undrar om man ska trava ner till RIMI och höra sommarjobb… Man måste ha lite på gång… Man kan ju inte bara sitta på rumpan och göra ingenting! Det blir man inte rikare på!

Nu ska jag fortsätta att röja runt i lägenheten… Så vi hörs nog senare!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar