måndag 23 mars 2009

Hundvakt/sjuktbarn

SDC11278 Denna sötnöt ligger just någonstans i lägenheten och snarkar… Gissar på köket…

Hans matte Jenny är och övningskör. så då ville han hem till mig medans hon gör det.

Är liksom roligare att vara hemma hos mig tycker han…

Det va Cesars husse Tompa som lämnade honom här idag… Han va lite snäll och lekte en stund med sjuklingen som sitter/ligger i soffan och surfar på bolibompawebben. En bra sida det där.

Tompa och Nikko sitter och leker “”gissa-vad-jag-ritar”.

Gissa vem som vann och vem som fuskade?
SDC11282

Ni gissade nog rätt på båda frågorna… *hahaha*

Själv håller man på att få ordning på hemmet efter helgens slöande. Det är väl ändå fantalusiskt vad fort det går att få ett välstädat hem att se ut som ett bombat skithus? Jag förstår inte…

Man gör ju liksom inget ansträngande på helgerna men ändå ser det ut som det gör på söndagskvällen…

Men men…

Igår kväll drog jag och Anniz på en långrunda med våra voffar. Ja hennes är lånad, men ändå… Vi gick runt kolonilotterna i Romberga, förbi Tirre och tog en rök och sen förbi Solgården och hem. Allt som allt tog det en timme ca.

Får se om man kanske kan komma iväg på en långis ikväll också. Är ju liksom lite skönt att röra på sig. Och hunden får sträcka lite på sina små ben.

Nu ska jag fortsätta att pyssla…

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar