tisdag 17 mars 2009

Men dumma BDB!!

Satt nyss och skrev så snyggt om 10 bilder jag skulle lägga upp på BDB, men då vill det sig inte!

Och nu kom jag åt publicera knappen också… Så suveränt!!

Men jag lägger upp några här i stället…

SDC10939

Detta är F´s nyaste leksak. EN tiiidig födelsedagspresent från mig och skrutt.

Han fyller i juni!

Det är en radiostyrd trollslända som F lyckades placera i fönstret lite snyggt…

Den är jättehäftig att kolla på när den flyger…

SDC11003 (2)

Grannen och hennes Deelah kom förbi och drack lite kaffe idag.

Deelah är en korsning mellan Jack Russel/Papillon.

Är hon inte söt?

Bamses donna det där!

SDC11006

Fick vårkänslor när jag va ute med Bamse tidigare. Solen sken, och man kände genast att man blev piggare i hela kroppen.

Kanske för tidigt att jubla, men jag kan inte låta bli. Nu är våren snart här.

Trädet har faktiskt börjat att knoppa sig!

SDC11008

Trots snö som ligger kvar pirrar det av vårkänslor.

Eller kanske nervositet inför torsdagen.

Vem vet?

SDC11013

Här har man lekt lite fotograf igen.

Om ni inte ser det så är det ett träd som speglar sig i en vattenpöl.

Ganska vackert…

Men det såg bättre ut i kameran än IRL.

Ja, men annars då?

Har inte gjort många knop idag. Har kännt mig lite anti omvärlden. Men det går kanske över…

Måste hitta på något bra till min Pitepalt, som alltid ställer upp för mig när jag behöver…

Nu senaste är att hon ska se till att jag tar mig till min arbetsintervju på torsdag!

Någon som har något bra förslag på vad man ska hitta på?

Nä nu ska jag kolla klart på TV:n och sen är det promenad med Jenny, Tompa, Cesar, Linda och Deelah som gäller.

Vi hörs nog i morgon!

//Take care!

2 kommentarer:

  1. Nej men mytomaner är ju inte medvetna om att de ljuger. det är omedvetet.

    fina bilder du har lagt upp btw ha de fint

    SvaraRadera
  2. fina bilder verkligen fina bra du har skrivit också

    SvaraRadera