söndag 15 mars 2009

Kaffe… kaffe… kaaaaaaaaffeeeeeeee!!!

Ja idag fick man oväntat besök! Sicken tur att jag är en människa med Gevalia hemma!! Hahahaha…

Denna donna kom över och sa att hon tänkte ta en snabbfika… Hon blev kvar ett par timmar!

SDC10934 Hon började sitt besök med att bli ordentligt upphånglad av Bamse.

Av någon konstig anledning så avgudar min Bamse henne…

Varför? Vet ej… *skrattar*

Jaja så länge båda är nöjda!

Pitepalten kom också förbi… Men henne tog jag inte kort på denna gång. Men skrutt tog nog en sisådär 20 stycken!

Men hur som haver, vi tre under min fläkt, ett intag av alldeles för mycket kaffe samt ett svårt missbruk av dålig humor…. Behöver man säga något mer om det eller?

Så nu sitter man och småfnissar åt allt man sa och allt som blev sagt och osagt… Fan vad störd man är ibland…

Stackars dom som ringde och ville något. Pitepalten fick nog i alla fall 2 samtal förstörda av dålig humor. Sorry!! *isch*

Ska försöka att få in hans bilder i datorn under morgondagen. Nu ska jag kolla klart på Chuck och sen ska jag sova.

Det är ju dags för en ny vecka och nya tag i morgon! Undrar vad man ska hitta på då?

Ja det visar sig!

Fick för övrigt en anonym kommentar till ett inlägg som jag skrev den 14 nov 2008! Kommentaren löd som följer: hora

Vad menas? Är två kommentarer där med samma ord, men den ena är anonym och den andra från Muhammed. Men jag gissar på att det är denna Muhammed som skrivit båda kommentarerna!

Känner ingen sådan, bryr mig inte, men är lite nyfiken på hur logiken i detta ord är…

Kommer nog aldrig att få reda på det, då det är ett faktum att folk som medvetet lämnar anonyma kommentarer är fega små skitar som inte törs stå för det dom skriver.

Och om det prompt ska kommenteras anonymt så kan ni väl för guds skull försöka skriva något vettig med en någorlunda halvbra logik bakom!

Sen måste jag bara visa för er mina kära läsare, att det inte enbart är små barn som leker med maten…. Följande uppenbarade sig tidigare idag…

SDC10937

Vad säger vi om detta då? Är det så här det ska vara? Svar: Japp!! Utan humor kommer vi inte långt i våra liv! Fast logiken bakom bilden är väl lite bra som en meningslös kommentar från någon vid namn Muhammed! =)

Nu får det räcka för idag!

Hörs en annan gång!

//Take care!

1 kommentar:

  1. Man kan ha roligt med pannkakor i alla fall ser jag :)

    SvaraRadera