tisdag 3 mars 2009

Inget går som man vill!

Jaja… Inget går som man vill. Men det kommer ju att bli som jag vill i slutändan i alla fall.

Skulle ju fått nya köksluckor i morgon, men dom ringde och sa att dom måste fixa en vattenläcka på annat håll först. Den va tydligen akut. Så jaja man får väl gilla läget och vänta på sin tur.

Så nu ser köksbordet ut så här:

SDC10496

Här på bordet ser man allt som funnits i mina lådor. Samt lite från skafferiet. Resten från skafferiet ligger i en jättelåda brevid bordet!

SUCK!!!

Hur länge ska det få se ut så här nu då? Inte allt för länge hoppas jag. Blev en vända till containern i dag med.

SDC10493 I denna säck finns en massa skit jag hittade i skafferiet. Sånt där som bara tar upp en massa plats men ALDRIG används. Samt lite annat smått och gott som inte längre va funktionsdugligt.

Slutdestination för denna säck va en väldigt trevlig boyta. Grön inredning….
SDC10495 Vem kan tacka nej till att flytta in i denna vackra gröna skapelse?

Inte en ensamstående sopsäck i alla fall!!

Jaja… Sitter just nu och kollar på Desperata Hemmafruar på TV. Fanns inte så mycket annat att titta på ikväll.

Har satt lite färg i min lugg i dag. Forfarande inte blått. Men det är på ingång. Beställde en burk via min Pitepalt. =) SÅ vi får se när den kommer. Vill ni se? Har tagit kort…SDC10502 Visst är man vacker? Ska strax skölja ur färgen.

Nä gott folk! Nu ska jag röka dricka kaffe skölja färg och sen gå ut med vovven!!

//Take care!

1 kommentar: