söndag 22 mars 2009

Sjukt(?) barn del 2

Ja då har skrutt varit hemma sen 11:00 ca… Han verkar inte vara ett dugg sjuk, han har energi till max, och är överallt och ingenstans.

Men jag kommer att hålla honom hemma ett par dagar i alla fall. Känns som att det blir bäst så. Han va ju trots allt helt utslagen i går.

Skulle åkt och handlat idag också, men det sket sig. Vi somnade en stund istället. Och det lider jag inte av direkt, men jag har inget hemma som visar att man är en förberedd mamma… Jag har typ inget ätbart hemma. Men man kanske kan traska till RIMI med sjuklingen i morgon…  Tål att tänkas på!

Nu ska jag se om man kan få tag på Anniz eller någon annan som vill traska en runda med mig. Anniz har ju “lilla Ludde” denna vecka…

Ska se om man kan få lillen att fastna på kort…

Värk i örat har jag också… Eller ja i öronen, inte båda samtidigt, men växelvis, alltid är det nåt skit med denna gammeltacka… *skrattar*

Hörs senare!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar