söndag 1 mars 2009

Lite bilder:

Dags igen för lite bilder tagna av moi!

Men vid det här laget vet ni vad som gäller va?

Så jag behöver inget skriva denna gång! Amatör! Kom ihåg det bara!

Dagen idag har varit lugn och sansad. Har röjt järnet i köket. Lådorna är nu tomma. Bänkarna…. Nja… På god väg. Men det är ju en dag i morgon också… Eller hur?

Har även lyssnat på en massa gammal musik. Hittade en massa gamla cdskivor jag va tvungen att lyssna igenom… Oj vilken musik… Finns inte att hitta idag. Söker man efter dancemusic blir man erbjuden en massa b:ig hiphop eller r´n´b… BLÄ!! Inte min musik smak… Men jag har inte direkt någon speciell genre jag lyssnar på, men det finns sådant jag helst inte lyssnar på…

Nä ni…. Röka, rasta hund, sova! Låter det som en bra idé eller?

Hörs i morgon!

10 dagar kvar!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar