måndag 23 mars 2009

Ojojoj!

SDC11305 Ja denna sötnöt kom på besök idag, han heter Ludde och är en korsning mellan labrador och New Foundland… Så han är liten!

På bilden sitter han ner och skrutt står brevid.

Hans huvud är lika stort som min Bamse.

Sen hade man även en pitepalt, en Anniz och en Jenny här på eftermiddagen.

Jenny hade med sig en Cesar, som dock va lite sotis på att Ludde fick för mycket uppmärksamhet… Så Cesar knorrade lite misslynt. Men då klappade man lite på honom så gick det över…

Skrutt däremot har varit väldigt upp och ner i ork och energi. Ena stunden megapigg och nästa trött och litegrinig. Så han kommer att få vara hemma i morgon också.

Sitter just nu och kollar på Cityakuten, efter det är det Projekt Runway. Efter det blir det ut med hunden och sen sova.

Får se om det blir en lång eller kort promenad. Vet inte om jag orkar att traska så långt idag.

Min sambo har lovat att alfarulla mig…. Vad nu det innebär… Så jag vill inte vara för trött så jag missar min alfarullning….

Berättar i morgon vad det va… OM det inte va för porrigt…. =)

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar